Cart

FAQ-často kladené otázky

  • Ako mám postupovať pri vytváraní objednávky?
    – Postup pri vytváraní objednávky je veľmi jednoduchý. Stačí si len vybrať produkt, o ktorý by ste mali záujem, vybrať správnu veľkosť alebo dĺžku (ak je pri tovare možnosť výberu).
    – Kliknutím na ikonu “Pridať do košíka” pridáte produkt, ktorý ste si vybrali.
    – Pokiaľ nakupujete u nás prvý krát, máte možnosť získať 5% zľavu z celého nákupu, po zadaní  zľavového kódu 1nakupibrill do kolónky “KUPÓN” a následne ho aplikovať. Po  aplikovaní kupónu sa Vám zľava automaticky odpočíta, ktorú môžete vidieť v “SUMÁRI KOŠÍKA“.
    – Ďalej je potrebné kliknúť na položku “SKONTROLOVAŤ A OBJEDNAŤ“, tým Vás naša stránka presmeruje do pokladne, kde je potrebné vyplniť a skontrolovať fakturačné údaje a následne si vybrať spôsob doručenia a zakliknúť položku označené hviezdičkou a kliknúť na kolónku “OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY“.
    – Po objednaní Vám príde potvrdzujúci e-mail na Vami zadanú e-mailovú adresu.
    – Ak by ste pri vytváraní objednávky mali nejaký problém, kontaktujte nás telefonicky alebo mailom, radi Vám pomôžeme.

 

  • Čo, ak mi nepríde na e-mail potvrdenie objednávky?
    – Pri niektorých mailových schránkach sa stáva, že automatický mail príde do SPAM-u. Preto si treba skontrolovať aj tieto správy. Ak nedostanete žiadny potvrdzovací mail do 24 hodín, kontaktujte nás e-mailom na ibrill@ibrill.sk alebo telefonicky na +421 910 532 253 a my Vašu objednávku preveríme.

 

  • Do koľkých dní mi bude tovar doručený a koľko stojí cena poštovného?
    Objednávky prijaté po 11-tej hodine a cez víkendy sú vybavované až nasledujúci pracovný deň.
    Ak je všetok tovar vo Vašej objednávke s dostupnosťou: “NA SKLADE”, zašleme Vám ho najbližší pracovný deň podľa stanovených podmienok. To znamená, že doma ho budete mať do 1 max. 5 pracovných dní od odoslania.
    – Cena poštovného pri zasielaní prepravnou spoločnosťou DPD je 4,99 EUR s DPH.
  • Prostredníctvom Slovenská pošta, a.s. v cene 4,99 Eur s DPH
  • Pri objednávkach nad 150,- Eur je poštovné ZADARMO!
  • Tovar je možné si osobne vyzdvihnúť v kamennej predajni na adrese Hlavná 2760/170 C v Kráľovskom Chlmci.

 

 

  • Ako Vám poslať šperk, ktorý chcem vrátiť, vymeniť alebo reklamovať?
    -Zakúpený tovar, ktorý je predmetom reklamácie/vrátenia Vám odporúčame poistiť a riadne zabaliť, aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu pri preprave, za ktorú neručíme. K reklamovanému tovaru Vás prosíme pribaliť vyplnený reklamačný formulár a priložiť všetky listiny, ktoré ste s tovarom obdržali.

    Tovar Vás prosíme zaslať na adresu: GT GOLD s. r. o., Hlavná 2760/170C, 077 01 Kráľovský Chlmec

 

  • Aká je záručná doba na zakúpený šperk?
    – Záručná doba na  tovar  zakúpený prostredníctvom nášho internetového obchodu je 24 mesiacov.

 

  • Ako môžem zaplatiť za objednaný tovar?
    – Za objednaný tovar môžete platiť týmito spôsobmi:
    – platba platobnou kartou cez platobnú bránu TrustPay – bezpečnostná platba
    – dobierkou
    – priamym vkladom na náš účet vedený v SLSP, a. s. číslo IBAN SK51 0900 0000 0050 5481       9532, BIC SWIFT kód GIBASKBX.